KALAU POMPUAN KATA

Thursday, April 1, 2010 6:18 PM Posted by Viral Sohor
1)Kalau pompuan kata : oklah wak,kita sembang lain kali yek. Maknanya : dah le tu...maleh dah nak sembang ngan ko..boring! 2)Kalau pompuan kata : tak pe,saya tak kisah.. Maknanya : sape kata aku tak kisah? 3)Kalau pompuan kata : kita kawan aje lah ekk..saya memang suka kat awak tapi saya suka sebagai kawan je Maknanya : aku memang tak nak kat ko..kalo cakap kang penyek plak muka tu.. 4)Kalau pompuan kata : eh....u call ekk?i tak de receive call dari u pun... Maknanya : memang no ko naik tapi saja aku malas nak jawap 5)Kalau pompuan kata : lain kali je la kita keluar,i bz la sekarang ni...nanti i free i call u ,kay? Maknanya : aku tak nak keluar ngan ko,tak reti2 bahasa lagi ke? 6)Kalau pompuan kata : i sebenarnya tak la memilih sangat. Maknanya :sape kata aku tak memilih....please. .kalo nak makan pun harap aku belanja,boleh blah la... 7)Kalau pompuan kata :i tak kisah penampilan u macamana pun Maknanya : ya Rabbi!selekehnya pak we aku... 8)Kalau pompuan kata : lain kali kita keluar lagi ekk?i kena balik balik cepat la...ada hal... Maknanya : inilah first and last aku keluar ngan ko... 9)Kalau pompuan kata :saya suka lelaki yg mcm ni...mcm tu..bla...bla. ..bla... Maknanya : excuse me!ciri2 tu tak de kat ko..so..paham2 sendiri la 10)Kalau pompuan kata : u keje kat mana?as what? Maknanya :kalo setakat keje ntah hapa2 tak payah le ngorat aku... ahakss!!Jangan marah yerk

blog comments powered by Disqus
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...