First time buat blog akekekeke

  • huhu.....ni kali pertama aku buat blog, hehehe entah apa2 agak nya...
  • Sebenarnya tak tau pun nak tulis amenda kat blog aku ni, ni pun sikit2 dapat info cam ner nak buat...hp_acer88 nama id chat saya.huhu...
  • Blog nie dibina sebagai memenuhi assignment untuk modul E4161 iaitu modul Komputer & Aplikasi....Puan Azlin Bt Yajid iaitu pensyarah E4161..
  • ni nanti aku nak kumpul idea and konsi cerita dalam blog aku ni.
  • kata orang, best kalau dah ada blog sendiri ni.. boleh bagi maklumat pada kekawan pastu bole lepaskan perasaan kat dalam blog ni..hehe betul ker..??
  • tapi tuggu ler nanti..bila aku ada cite best yang kelakar atau yang best aku post kat blog aku ni ehh...
First time buat blog akekekeke First time buat blog akekekeke Reviewed by Drama Malaysia, Waktwo on October 23, 2009 Rating: 5
Powered by Blogger.