Kenape Perempuan Pakai Tudung Cantik?

1. sebab dier nak tutup aurat..

2. sebab dier jage maruah..diri. .dan keluarga...

3. sebab.. sebab dier cantik.....

4. sebab dier x nak tunjuk kecantikan dier..kecuali pada yang berhak..

5. sebab dier seorang yg pandai..pandai jaga diri...

6. sebab dier anak solehah...

7. sebab dier dengar ckp mak bapak dier..

8. sebab dier hormati orang lain..

9. sebab takut apabile dier tak pakai tudung orang tgk dier cantik..dan ade niat yg tak baik..

10. sebab tak nak diminati ramai lelaki sgt..

11. sebab tak nak menyusahkan orang lain..

12. sebab dapat pahala..

13. sebab dapat menghindari maksiat..InsyaAllah ..

14. sebab supaya dpt menjadi contoh pada perempuan lain..

15. sebab supaya lelaki yg beriman je yg suker dier..

16. sebab mendengar suruhan nabi...

17. sebab rambut perempuan adalah mahkota baginya.. jadi die tak nak sewenang2nya menunjuk kpd lelaki..kerana jika die menunjuk maknanya die dah tak bernilai kerana mahkota die telah dilhat oleh semua lelaki (kecuali keluarga)

18. sebab dapat mengurangkan nafsu lelaki..

19. sebab patuh pada suami..

20. sebab plg penting..die orang islam...

21. sebab dalam Al-Quran suruh die pakai tudung..kalau orang Islam tp tak berpegang pd Al- Quran.. nak berpegang pd ape lg..??

22. pasal korang mmg cantik laa kalau pakai tudung..orang lelaki mmg suka org pompuan yg pakai tudung...aku tahu sebab aku lelaki..

23. pasai diorang tahu kalau tak pakai tudung diorang akan "syok sendiri" yang diorang tu lawa...rugi laa kalau camtu...pakailaa tudung wahai muslimah Islam..serius ni...

24. pasai dia tak moo orang lelaki suka kat dia pasal nafsu semata2....mesti nak kat dia pasal agama dan akalnya yg baik....

Kenape Perempuan Pakai Tudung Cantik? Kenape Perempuan Pakai Tudung Cantik? Reviewed by Viral Sohor on August 24, 2011 Rating: 5
Powered by Blogger.