Gemuk=Bungkus, Kurus=Bukak.. Apa Kes?

Assalamualaikum :) Perempuan memang cepat lupa diri ye kalau dah cantik? Contoh macam gambar di bawah :) h kurus mulalah lupa diri ye? Pakaian kalau boleh semuanya nak bagi nampak bentuk badan yang dah slim tuh. =.= Mungkin monolog mereka begini ye?

"dulu aku gemuk, aku tak boleh pakai baju ni, masa ni lah aku nak tunjuk yang aku ni ada potongan badan yang menarik,haha.. confirm ramai yang pandang terbeliak biji mata" ATAU "pehh.. lawa juga ye kulit aku nie, kasi tayang. tayang! hahaha!!"

Mula-mula elok saja semuanya longgar, labuh.. cantik semuanya tapi bila dah cantik sikit, badan da
ATAU -sila tambah sendiri ye :)-
Huuu. apakah?? Ini gambaran yang mungkin lagi jelas??
googoooll..
Haaa. nampak tak? nampak ke tidak?? Berpakaian niat biar kerana Allah, cantik pun kerana Allah.. jangan bila kau dah kurus, kau tayang semua kat orang.. salah tuh makcik pakcik,nenek,... Jagalah penampilan kita, kalau dulu(masa gemuk) kita pakai pakaian yang longgar apa salahnya bila dah cantik sikit kita tetapkan penampilan macam tuh kan? :) Kalau macam nie lah, aku lebih suka tengok yang berisi dari yang tak da isi. HAHA. *tapi ada jugak yang berisi tak sedar diri =.=
Nangka. Nangka. Nangka. Nangka. Siapa nak peluk, bolehlah.. nangka ditayang memang untuk ditatap.. perghh!!
Muahahaha !! Okeylah.. Hiasi peribadi, Jagalah diri, Selamat Tengahari or Mungkin dah petang hari.. Hahaha. p/s : penggunaan kata-kata diatas memang straight to the point and tak bertapis tapi jangan herankan lah ye. HAHAHA.
sumber:gempak.org
Gemuk=Bungkus, Kurus=Bukak.. Apa Kes? Gemuk=Bungkus, Kurus=Bukak.. Apa Kes? Reviewed by Drama Malaysia, Waktwo on October 12, 2011 Rating: 5
Powered by Blogger.