Dengan Sombong Ku Berkata: Aku Bukan Orang Sombong

Ah, kalimat itu selalu berkumandang dari kawan ku....... Hingga akhirnya aku termenung pendek... Sebenarnya batasan sombong itu apa?... Bila ada orang kata aku sombong.Aku bukan sombong,cuma aku hanya "menyepi diri". Ingatkan orang faham, tapi,aku yang salah sangka.Aku cuma berkata.Entahlah.Salah aku kot.I'm sorry.Really sorry. What i'm going to tell here, I'm really sorry if i seem keep avoiding people.I mean all my friends....sorry dollll Bukan aku sengaja, dan bukan juga aku sombong.I just need time and some space to make my life much better than before.Aku menghadapi proses kehidupan yang bagi aku sedikit sukar dan aku tak berapa suka nak kongsi dengan rakan-rakan buat masa nie.Tapi tak bermakna aku sombong, lupakan rakan-rakan.I'm not that person.I love all my friends.But, just give me some time and space.Just that.I hope all friends can understand it.Sekarang nie, aku cuba juga untuk kongsi apa yang aku kata tak nak kongsi dengan kawan-kawan.Tapi,orang macam tak suka pula.Entahlah.Dunno what to say.
Kehidupan yang kita lalui nie, tak sama dengan orang lain.Semua orang melalui kehidupan yang berbeza-beza.Mungkin ada perkara yang kita boleh share dengan semua kawan-kawan yang rapat dengan kita sebelum nie dan ada perkara yang kalau boleh kita tak nak share langsung, tapi, ada juga perkara yang kalau boleh kita nak simpan dulu dan bila masanya kita akan cakap sendiri menyalahkan saya..suka saya seorang kawan buruk.Saya hanya memerlukan masa dan ruang dan kini aku dalam proses "penyembuhan". .[huhuhu...] Jangan pula bila aku dah share, orang sakit hati dengan aku pula bila aku cakap....
sorry sahabat
Dengan Sombong Ku Berkata: Aku Bukan Orang Sombong Dengan Sombong Ku Berkata: Aku Bukan Orang Sombong Reviewed by Drama Malaysia, Waktwo on March 29, 2010 Rating: 5
Powered by Blogger.