SAYS.com Menjana Pendapatan dengan Mudah

Tujuan saya tubuhkan post ini adalah untuk membantu kita semua untuk mendapatkan wang dengan mudah hanya dengan menggunakan Teknik Pay Per Click. Ok apa dia pay per click tu? Sebenarnya camnie pihak says akan beri 20 sen setiap kali link/iklan anda di klik oleh orang ramai. Duit itu akan diberi kedalam akaun bank anda. Tidak kiralah bank apa sekali pun yang penting anda beri nombor akaun dan bank yang betul.

Ini bukti dari saya yang mengatakan saya sudah cash out rm 100



Mana datang duit tu? Ok sebenarnya kita ini ibarat menolong mempromosi atau mengiklan kan produk-produk mereka. Jadi disebabkan kita tolong mereka promote so diorang akan beri upah kepada kita. Suka saya ingatkan kita mendapat duit bukan dari atas angin kita mendapat duit adalah disebabkan kita membantu orang iklankan produk dia dan disebabkan itulah kita mendapat duit (upah) sebab tolong iklankan produk dia.

Bagaimana ingin mendapatkan link Says? (Untuk sesiapa yang belum ada akaun says)

Caranya mudah sahaja register says di sini 

Seterusnya anda tekan SPECIALS untuk mendapatkan link iklan. 

[Image: Egs4J.jpg]

Kemudian akan keluar seperti ini:- 


Anda boleh pilih mana-mana iklan yang anda suka untuk diletakkan link di mana-mana anda suka. Seperti yang anda nampak di iklan tu ada RM 10 ada yang RM 5. Sebenarnya says nie dia ada limit. Duit tidak akan jalan apabila sampai limit RM 10 atau 5 tu ataupun sehingga promosi iklan tamat. Cthnya sekali click 20 sen, sampai rm 5 so kena tukar iklan yang lain. 

Seterusnya anda boleh mendapatkan link yang hendak di share dengan menekan mana-mana laman sosial yang diberi. Contohnya saya ambil twitter. 





Anda hanya perlu sebarkan link yg saya highlight kan je. Contohnya >> http://bit.ly/RVJj2h << Boleh la klik untuk beri saya 20 sen. RCblush



Alhamdulilah tamat sudah.


SAYS.com Menjana Pendapatan dengan Mudah SAYS.com Menjana Pendapatan dengan Mudah Reviewed by Drama Malaysia, Waktwo on November 27, 2012 Rating: 5
Powered by Blogger.