CARA JAWAP TELEFON

1. Soalan: haloo, may i speak to bedah please? Jawapan: maap.sini bukan balai polis. 2. Soalan: haloo, siapa disana? Jawapan: ntah. saya kat sini,mane le saya tau sape kat sane.. 3. Soalan: haloo, boleh saya bercakap ngan bapak awak? Jawapan: nak cakap cakap je ler. buat ape tanye saya. 4. Soalan: haloo, boleh sambungkan ke nombor 323? Jawapan: maap cik,nombor tak boleh disambung,hanye boleh dicampur. 5. Soalan: haloo, mak ade rumah? Jawapan: mak takde rumah.bapak ade pasal rumah ni bapak yang beli. 6. Soalan: haloo timah, buat ape tu? Jawapan: kan ke saya tengah bercakap ngan awak kat tepon ni.. 7. Soalan: boleh saya bercakap ngan siti? Jawapan: maap.nombor yang anda dail tidak mahu memberikan perkhidmatannye... time kacih. 8. Soalan: haloo, tolong panggilkan samad. saya nak bercakap dengannye. Jawapan: sila panggil sendiri.saya sibuk.maap 9. Soalan: halloo...... Jawapan: haloo. pusat sakit mental disini. anda ingin mendaftar? 10. Soalan: haloo, saya nak tumpang bertanya... Jawapan: maap. ini bukan kaunter pertanyaan. 11. Soalan: haloo, betul ke ini nombor 3234412? Jawapan: sila dail sekali lagi. kalau saya masih menjawab betul le tu. 12. Soalan: assalammualaikum... Jawapan: waalaikummussalam..(tupp!..terus letak tepon.salam kite wajib jawab)

blog comments powered by Disqus
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...