Teringat zaman kanak2..

haa~ pada budak2 yg lahir pada 80an n awal 90an.. sure korang seme ingat benda2 kat bawah nie kan..~ ahahah.. teringat aku kat kawan2 sepermainan aku dulu di stapak jaya.. zaman2 skolah rendah.. isk isk~ Syahdunye bile ingat balik.. Kalo Ade doraemon.. nak je aku undurkan mase tu balik kembali zaman budak2 dulu.. ahahaha.. jom layan pic kat bawah nie..[/i] Tora~ Datang Lagi!! Hahahah~ Penah Beli Tora Nie? :)
Game nie aku mse kekecik selalu pinjam mmber aku nye men.. Game koboi.. Agak2 kalo sangap.. pi kedai apek.. masuk duit seposen men game nie sambil melutut.. haha.. dapat pree kacang lak tue.. hahaha~ Uish Game Mario Nie~ seme penah men game nie kan.. Sape dah complete men game nie? angkat kaki.. huhu~ haha singam nie.. seposen satu.. tapi bleh share 3.. share ngan mmber.. Game Donkey.. Maid... One hepi family at home!! huhuh~
Pencil Box.. hukhuk nie yg besi nye.. Haaa pencil box nie yg paling bes.. hahaha byk function woOo.. canggih.. aku sekadar memerhatikan dr jauh je mmber aku nye.. hahaha.. aku pakai pencil box besi jea.. Getah Pemadam nieh dulu byk gile koleksi.. men lawan getah pemadam.. ade getah pemadam yg besar skali.. tu dah kire cam king ah.. hahah.. Lastik~ huhu zaman dolu2.. ptg2 ngan mmber slalu pi lastik burung.. n lastik je ape yg bleh lastik.. lastik biawak ke.. itik serati ker.. ayam dalam reban pon aku lastik gak.. keoekoekoe~ Yaaa ptg2 slalu kite layan cite power rangers.. haha ketua die yg pakai suit merah tu.. power rangers skrg x bes ah.. eh ade lagi ke aa tayangan die skrg?
Water Colour panda~ agegege.. time pendidikan seni jea gune.. Waa game guli ni paling bes.. ngaaa.. byk gile guli aku dulu.. agak2 simpanan guli aku dah abes.. aku curi guli utk congkaknye .. x pe.. dah menang ganti balik.. kekek
Woit sape penah men patung askar nie.. wallawey.. imaginasi tunggi dulu.. wahahah.. dulu siap ade lori die ah ape ah.. susun byk2 2 site.. satu jahat satu bek.. buat2 aa kene tembak then mati.. ahah
kad gambor.. hehehe
Pistol mainan nie.. hoho dulu kekcik pon ade pistoll wooOo.. x payah lesen.. agak2 peluru abeh jer.. pi topup kedai apek.. bepe hengget tah benda.. aku x ingat plak.. Penah men benda nie?? :) Belon nie.. letak kat straw pastu tiup.. huhu~ Yoyo~ asal usul wujudnye perkataan POYO!! muahahahaha.. mcm2 skill daa.. ade yg bleh sploh hengget.. lagi mahal lagi bes.. ade yg bleh kuar lampu laa.. muahaha Yeaaa~ anime yg agak legend.. sampai skrg pon aku layan lagi doraemon nie.. hukhuk.. Popeye da sailorman~ trutt trutt.. :) katun yg x asing lagi bagi kite.. hukhuk.. Dak pompuan mesti slalu men menda nie kan dulu2.. hehe laki pon ade main kot.. :P Waa dulu suke sgt buku nie.. dragon ball!! ade yg beli.. ade yg pinjam je buku mmber.. huhu mmg legend dragon ball nie..
Sape ingat lipatan wat menda nie?? Penah makan biskut nie.. aku suke yg atas die jer.. manis jer.. yg bawah aku buang.. haha cekelat nie aku panggil taik lipas jer.. hahaha sedap woOo.. bape sen ntah.. lp plak aku..
Teringat zaman kanak2.. Teringat zaman kanak2.. Reviewed by Drama Malaysia, Waktwo on April 16, 2010 Rating: 5
Powered by Blogger.